søndag 9. november 2008

Utfordring anno 2008

sarah

Jeg har sendt deg en utfordring! Gå inn på sia mi (siste innlegg) og finn ut hva det er! :)

- Sarah

Sorry, Sarah, jeg har ikke noen bilder av deg, så jeg måtte låne et fra siden din. Men måtte jo svare på utfordringen din, til tross for en liten detalj. Dette virker som et kjedebrev, så jeg skal ikke utfordre noen videre. Det stopper med meg, for min del. Klikk HER for Sarahs blogg.

Tallet er 4.

4 jobber jeg har hatt:
*
IT-support
* Distribusjonssjåfør
* Gjenvinningssjåfør
* Systemutvikler

4 filmer jeg kan se om igjen (bare 4?):
*
Dances with Wolves
* The Thing
* The Fifth Element
* Lord of the Rings (alle sammen)

4 steder jeg har bodd:
*
Grimstad
* Kristiansand, Justvik
* Umm… Kristiansand, Lund
* og Kristiansand igjen, Gimle

4 tv show jeg liker:
*
House
* Heroes
* Mythbusters
* Star Trek

4 steder jeg har vært på ferie:
*
Algarve, Portugal
* Tenerife, Spania
* Tallin, Estland
* Mangalia, Romania

4 web sider jeg besøker hver dag:
*
Google Reader
* Facebook
* Socialthing
* Flickr

4 steder jeg heller ville vært nå
:
*
I alpene med snowboard på beina sammen med gode venner
* Australia og besøker mine fjerne slektninger
* Japan! Nippon!
* Godt plantet i sofaen og en god film og venner

Så det, så. Syns det var litt lite med 4 på filmer som jeg kan se om igjen. 40 hadde vært for lite. Men then again, 4 var akkurat passe – kanskje litt mye – på steder jeg har bodd. Jeg har ikke vært særlig rundt omkring når det gjelder å bosette meg.

På oppfordring fra Sarah så sender jeg utfordringen videre til Soli-chan!

2 kommentarer:

Sarah Emmelin sa...

hele meninga e jo at man skal kunne trykke HER, og snoke videre på andre sine blogger! ><
Du e så kjedli :P

André Nordstrand sa...

Nåja, jeg lenka tross alt navnet ditt til bloggen din. Bildet ditt også.

Legg inn en kommentar