lørdag 15. november 2008

Nye trender

Stavanger har påkallet mitt nærvær atter en gang. I denne omgang ble
det litt spontant, men syns det er gøy å besøke venner i vestlandet.

Thomas, min bror, fikk nyss i at jeg reiste, og vips fikk jeg ordre om
å kjøpe med et hvitt salongbord. Det tok god plass i den lille bilen
min.

Men hva er det med de nye fargene til Ikea? Er de så glade i "The 70's
Show"? Jeg blir litt dårlig av det.

Ellers fikk jeg bestilt nytt objektivi går. Det ble Canon EF f/1.4
50mm. Da kan jeg endelig ta litt lyssvake bilder uten at det går for
mye ut over iso-verdien.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Misunnelig! Jeg vil og ha 50mm...

Anonym sa...

Den stolen var rimelig jævlig ja. Men, det er det som er hot & trendy vet du!

André Nordstrand sa...

Gleder meg som en unge til objektivet :D
Fikk med meg en 145cm tripod i samme slengen. Det neste blir nok en ordentlig bæreveske/sekk.

Legg inn en kommentar