mandag 17. november 2008

Boka mi

Kjedeposter begynner å arte seg, og jeg er ikke tilhenger. Men jeg tror jeg skal gjøre unntak dersom det faktisk er morsomt, eller litt vittig innhod i postene.

Denne gangen er det Birgers Blog som har fanget meg. Fritt oversatt til norsk.
  • Tak tak i den nærmeste boka.
  • Åpne den og finn fram side 56.
  • Finn den femte setningen.
  • Post teksten til journalen din sammen med disse instruksene.
  • Ikke grav etter yndlingsboken din, eller den kule eller intellektuelle. Velg den NÆRMESTE.
Jeg har noen bøker foran meg på jobb, men de holder oppe skjermen, og er fortsatt forseglet. Så jeg går etter den nærmeste allerede-åpnet-bok.
process with all six city buttons.

Tydeligvis en datarelatert bok, ja. Fant den i naborommet.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig på hva "city buttons" er?

André Nordstrand sa...

Ja, det er neimen ikke et dumt spørsmål. Det var fra en Actionscript-bok, og noen av knappene omhandlet kategorisering av byer. Knappene var da for å velge mellom byer.

Legg inn en kommentar