tirsdag 21. oktober 2008

Tørke i bloggosfæren

All intelligent thoughts have already been thought; what is necessary is only to try to think them again.

- Jonathan Wolfgang


Det er ikke direkte idétørke heller, bare litt mangel på tid og ressurser. I går var det nok en session med Kristiansand Trekkers, og det ble vist tre episoder fra hhv. TNG, Voyager og Enterprise. Det var ikke noe spesielt tema for dagens episoder heller, men det var stilige episoder som hadde blitt valgt ut. Jeg måtte dra midt i Enterprise-episoden da jeg hadde andre planer. Nå må bare kapteinen få ut fingeren og skrive om gårsdagens treff - jeg har nemlig ingen av de episodene på dvd til å ta bilde fra.

Utenom Trekkers-treffet så har det jo skjedd en del annet nytt siden sist.
  • Sackboy ble litt forsinket dessverre, grunnet henvisninger til Koranen i en av bakgrunnssangene i spillet Little Big Planet.
  • Bensinprisene har kommet ned til under 10kr literen enkelte plasser.
  • Regningene fortsetter å strømme inn.
  • Ylvis-revyen var kjempeflott - synd jeg glemte kamerabatteriet i Kristiansand.
  • Vi snakker visst for lite norsk.
  • Jeg er i godt humør.
Apropos Ylvis; de fortjener jo litt ekstra fokus. Jeg var på revy med dem i Sandnes i helga. De har bevist at de fortsatt har masse energi å gi, og er fulle av ideer. Men samtidig viste de at de har kanskje litt for mye intern-humor, og at mye av poengene forsvinner da de prater fryktelig fort til tider. Begynnelsen var kjempeflott, spesielt da det ble kjent av Bård at Geir (et publikum i salen) hadde bursdag - hvilket endte opp med at alle reiste seg og sang bursdagssangen til ham. Spørs om ikke det var bitelitt flaut? Flott show, men de må passe på litt også - en del var langdrygt.

Vel, det var en kort oppdatering. Tida går så fryktelig fort disse dagene, jeg har til og med ikke fått tatt så mange bilder som jeg skulle ønsket - oftest fordi jeg glemmer kameraet hjemme. Ciao for denne gang :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Artig status quo på «samtiden», dvs. nå, nuet, nuh! Men hva er det egentlig med Sackboy? Synes det bildet dukker opp i all verdens avatarer, til og med min bedre halvdel som innehar kunnskaper om strikking og denslags, har stikket Sackboy.. the world is crazy.

André Nordstrand sa...

Sackboy er jo Sonys nye frontfigur. Søtere enn de søte, og gladere enn de glade. Verden er gal - det er jo allmenn kjent.
Nå må jeg nesten få be om bilde av strikkeresultatet :)

Anonym sa...

I present to you, homemade Sackboy: http://8thsession.com/bilder/sackboy.jpg

André Nordstrand sa...

Snedig sak. Kudos til madammen som har strikket den =D

Legg inn en kommentar