mandag 6. oktober 2008

Redesign - igjen


Forandring er da det eneste tegn på at man er levende.

Evelyn Waugh

Det var på tide med en forandring her, ja. Den forrige oppfylte kravet om å omhandle temaet kaffe, men designet var igrunn litt for trist. Jeg er ingen designer, så da blir det en enkel løsning. Og som Rema 1000 ofte sier: Det enkle er ofte det beste.

Jeg har altså gått over fra kaffebrunt til morgenblått. Håper det faller i smak. Det tok ikke altfor lange tiden å mekke sammen, så det er nok noen småbugs her og der. Det du kanskje merker er at ordet [tag] har forsvunnet fra høyre hjørne på bildene. Det var jo aldri noe jeg tok i bruk, uansett.

Jeg føler jeg har glemt noe mer, men kommer ikke helt på hva det kan være. Om mulig skal jeg mekke til en egen side for bildene mine, og ikke bare henvise til Flickr, men det er et annet prosjekt, og ikke fullt så lett å gjennomføre om jeg vil ha samme utføring som på Blogger-siden.

Igjen - håper du liker det nye designet, og gi gjerne tilbakemelding på hva du syns om forandringen :-)

3 kommentarer:

Girl Occupied sa...

Jeg liker det, men det er kanskje litt tomt til høyre. Hva med å legge inn noen bilder der? :)

André Nordstrand sa...

Jo, det var ingen dum idé. Jeg har lagt til en Flickr-sak der nå. Burde kanskje ha noe som gikk nedover langs siden?

Girl Occupied sa...

Ser bra ut nå :D

Legg inn en kommentar