torsdag 9. oktober 2008

Spillhøst!


Med venner som deg, hvem trenger da fiender?

- Ukjent sitat


Og igjen en takk til Frank som sender meg nyttige lenker nok en gang. Dagbladet har oppsummert kommende store spilltitler som bare er rett rundt hjørnet, og det fanger selvsagt min oppmerksomhet. Og listen er så lang, jeg kommer meg aldri i seng!

Jeg nøyer meg selvsagt ikke med å bare lenke til db.no for videoene, jeg må jo finne mine egne som jeg kan embedde her... Skal vi se, jeg begynner fra toppen av lista de har skrevet opp, og utelater de jeg ikke har interesse av, det virker greit for meg.

Little Big Planet


Synd at dette kun er for PS3. Jeg har ikke PS3, og har ikke noen grunn til å skaffe meg en. BlueRay-filmene er for dyre, og det er ingen spill jeg ellers har lyst på som kun er til PS3. Men dette spillet virker bare altfor koselig og gøy ut til ikke å ha. Jeg har i hvertfall veldig lyst å prøve det, men kjenner ingen i øyeblikkelig omegn som eier en PS3. Men om jeg noen gang trengte en unnskyldning for å eie en slik konsoll, ville dette spillet være den.

Fable 2

Jeg spilte ikke mye av Fable 1, for jeg gikk igrunnen lei etter en stund, og ting var ikke så åpent som jeg hadde forventet. Men toeren lover mange forbedringer, blant annet mulighet for å spille kampanjen sammen med noen. Riktignok på samme konsoll, men det er jo ingen ting som er bedre enn å sitte i samme rom sammen og spille.

Command & Conquer: Red Alert 3

I utgangspunktet ikke spesielt begeistret for dette spillet om ikke annet enn for de utrolig kule karakterene og selvironiske humoren. Men så kommer det for øre at det er co-op kampanje på gang! Da har det min fulle oppmerksomhet (fordelt på de andre spillene).

Gears of War 2


Spillet med utrolig kul atmosfære og hensyn til detaljer. Eneren var flott og originalt, og satte deg rett inn i actionen. Hardt til tider, og mye blod, men alt er så dystert og detaljert ellers at det ikke føltes overdrevent. Så toeren blir noe som må prøves.

World of Warcraft: Wrath of the Lich King


Jaja, WoW havnet på listen det også. Bare le. Jeg har sluttet å spille det, men jeg forhåndsbestilte tillegspakka før jeg slutta. Så nå forventer jeg å få det i posten etter hvert. Da må det selvsagt prøves på nytt. Det er faktisk det å oppdage nye ting som jeg syns er gøy i spillet.

Metal Slug 7


'Nuff said? Jeg digger arcade-spill, og spesielt kult er at dette kommer til XBLA. Jeg var jo helt oppslukt i Castle Crashers, så dette kan jeg nesten garantere at jeg kommer til å like.

Prince of Persia


Jeg er litt i tvil om jeg skal være begeistret over den nye stilen eller ikke. Men med f.eks Zelda-spillene, så ble det veldig gode resultater, på tross av helomvending på stil. Så jeg holder en finger på dette spillet, ja.

Og en beskjed til Frank: Jeg skulle lagt meg for to timer siden! Din feil! :P

4 kommentarer:

Anonym sa...

Little big planet virker fantastisk. . Skulle du lagt deg ti på 9?

André Nordstrand sa...

Hmm, ser at tidspunktet ikke er helt riktig. Pluss på en time, så har du det :p

Anonym sa...

jeg tror jeg kommer til å skaffe meg PS3 bare pga Littel big planet :D

André Nordstrand sa...

Ja det er et kraftig salgsargument. Men så mye penger :P Du får vente deg besøk, snart, soli. Er på tida uansett ;)

Legg inn en kommentar