fredag 10. oktober 2008

Fotoproblematikken løst


Problemer er bare muligheter i arbeidsklær.

- Henry Kaiser

Til slutt så var det ikke lenger noe kval igjen i mitt valg. Skjønte at Flickr var veien å gå, samtidig som jeg burde ha et mer representabelt grensesnitt á Gallery. Litt googling senere, og jeg fant en løsning.

Gallery2Flickr er en plugin til Gallery som går begge veier; kan altså importere fra Flickr til Gallery. Ikke nok med det, men den tar også med seg url-en til Flickr-lokasjonen for bilde og/eller sett, slik at jeg kan henvise mine galleri-folk dit bort.

Nå er jeg fornøyd, og takk for deres meninger, nok en gang :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

HERREGUD,så mange lekre og nyyyydelige bilder du tar!!!!!! Jeg er så imponert og misunnelig!!!!! :D *klem*

Jeg har vært i Ravnedalen idag med min kommende svoger, og tatt en del bilder til min første liste med lekser til fotokurset jeg fikk sammen med det nye kameraet mitt..... :) Det er da i det minste en begynnelse....

André Nordstrand sa...

Kommende svoger? Har det skjedd noe i kulissene? :p

Takk for kompliment :)

En ting er å gå på kurs, en annen ting er erfaring. Bra at du er ute og praktiserer det du lærer (y)

Legg inn en kommentar