mandag 6. oktober 2008

I all verden

På vei til byen i dag var det riktig så turbulent.
  • Gravemaskin som absolutt skulle forbi hindringen foran seg, til tross for at jeg kom imot i motsatt kjørefelt.
  • Bilen som glemte å følge med på veien og kjørte helt sikksakk, rett foran en patruljebil. Det gjorde ikke noe; de fulgte ikke med uansett de heller.
  • Bussen som svingte inn rett foran en flott BMW rett ved Rundingen, og like før det ble kollisjon. Jeg følte oppgittheten til sjåføren av bilen foran meg.
  • Ungdommene som følte det var en god idé å krysse veien i krysset over Lundsbroa på rødt lys - for dem. Trafikk i begge retninger, og de sto midt i veien.
  • Bilen som kom fra høyre i en enveiskjørt gate. Selvsagt kjørende i feil retning.

Men jeg overlevde :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Oii... så kult at du så innom bloggen min!!! :)

Hmm.... det er ikke på etterskudd,sånn sett. Bursdagen min er egentlig på onsdag som kommer. Men jeg måtte få gaven i bursdagsselskapet til min bror i helga, fordi Øyvnd hadde meldt meg på et fotokurs som begynner idag!! Så da ville det jo bli for seint å få gaven på selve dagen... :)

Jeg har desverre ikke Flickr. Men jeg kan jo se om det er noe jeg kan lage meg en profil på?!?!
Men jeg håper også at det blir noen bra bilder framover. Jeg tok jo en heil drøss bare igår, da familien var på bowling!! :) Så jeg må redigere det ned til et mennskelig antall bilder, de som er av tålig ok kvalitet.... :)

Legg inn en kommentar