mandag 1. september 2008

Stavanger - Dag 3 og 4


Våre tanker må være like vidløftige som naturen hvis de skal kunne tolke den.

- Arthur Conan Doyle
Helgen har gått, og tida går over til mer matnyttige ting slik som jobb. Og når det i tillegg regner frister det lite å gå på photoshooting ute i det grå. Det blir nok en stund til jeg kjøper regnhette til kameraet, så inntil da blir det bilder når det ikke regner.

Men jeg har som du sikkert har fått med deg vært og sett Wall-E. God film, men den har blitt hypet litt for mye, så neste gang Pixar kommer med en film, skal jeg prøve å unngå å få med meg altfor mye om den :-)

Før filmen kom det en fyr bort til meg og spurte om jeg ville være med på "5 på gata" i Stavanger Aftenblad. Så tydeligvis kom jeg i avisen i dag på siste side. Må nesten få tak i en kopi av dagens avis, når jeg tenker etter.

En måke som har sett bedre dager

I dag var jeg tilbake på jobb. Fra hjemmekontoret i Stavanger. Men lite å gjøre utendørs i dag også. Prøvde å få tak i noen reservedeler til en sykkel, og handlet inn litt mat. Og hva er vel en dag hjemme uten den tradisjonelle klesvask og oppvask? Ganske kjedelig, tenker jeg du tenkte akkurat nå. Nettopp.

Steve Bloom var innom sentrum i dag kl 17 og signerte bøker. Planen var å ta turen ned og møte legenden, men det ble bare ikke slik, vet ikke helt hvorfor, hadde jo ingen ting annet å gjøre. Det var et øyeblikk tapt. Hvis du ikke vet hvem Steve Bloom er kan du ta en titt på hjemmesiden hans her. Han er altså en berømt naturfotograf om du ikke vil sjekke - noe du bør, han tar fantastiske bilder.

Ellers satser jeg på en ny jakttur på Eia i løpet av uka, og kanskje få med meg filmen Get Smart. Virker underholdende. Gleder meg litt til å komme meg hjem til dataen hvor jeg har en ordentlig Photoshop klar for bildene mine. Men det kan vente :-)

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar