torsdag 4. september 2008

Stavanger - Dagene går


De eldre sier alltid at tidene blir verre.
Tidene er som de alltid har vært, de eldre blir verre.

- Tysk ordtak
Jeg har nok vært litt slakk med innlegg her i det siste, det må sies. Men det er ukedager, og det er ikke så mye tid til moro slik som jakt og andre opplevelser man sjeldent gjør ellers.

På tirsdag traff jeg Mette - ei livsglad jente som studerer til å bli allmennlærer - og hun viste meg litt rundt i Stavanger by, spiste god sandwitch på Steam ... restaurant? Uansett, hvis dere er innom der på Steen & Strøm, så anbefaler jeg det. De hadde veldig godt brød.

Tida går fort når man har det gøy, og plutselig var dagen over. Men jeg legger meg litt tidlig for dagen, siden jeg kjører Mariann til kaia kl 6 om morgenen, så det blir å våkne rundt 5 AM. I går ble det litt sent, da jeg var på kino med Mette og så The Visitor (omtale kommer ;). Spesielt artig var det da automaten slukte billetten min på vei ut av parkeringshuset og ikke slapp oss ut. Takk for en hyggelig kveld :)


Og så har vi Dagbladet igjen. Jeg har tidligere nevnt at de har dårlig RSS-feeder som sier veldig lite om innholdet. Dagens overskrift: Genfeil med følgende ingress: nada! Så litt nysgjerrig på hvem/hva som har genfeil, havnet jeg hit. Det er godt mulig de har lagt til litt mer info, men da jeg sjekket, var dette alt som stod: Hele 40 prosent av alle menn er utstyrt med et gen som øker faren for skilsmisse, melder VG på bakgrunn av fersk, vitenskapelig forskning. Da er skilsmissegåten løst. Ikke en lenke til VGs artikkel engang.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar