onsdag 24. september 2008

Xbox-avatar

<a href="http://video.msn.com/?mkt=en-US&playlist=videoByUuids:uuids:af0e0dcd-5cff-43a2-bd32-4841fe6a89d1&showPlaylist=true&from=shared" target="_new" title="Avatars in the new Xbox experience">Video: Avatars in the new Xbox experience</a>
While this is by no means a complete walk- through, it will give you an idea of what is coming with this part of the new Xbox experience.

- Major Nelson


Jeg må innrømme at jeg ser litt fram til den nye oppdateringen til Xbox. Men jeg er litt skeptisk samtidig, da jeg har brukt litt penger på temaer, temeaer som helt tydelig ikke passer inn i det nye designet, og da føler jeg det blir litt waste.

Men avatarer er ikke dumt, det åpner for lettere customizing i spill der man allerede kan lage sin egen avatar. Tungvint å måtte lage seg selv og sine venner hver gang det kommer ut et nytt slikt spill, ala Tiger Woods, NHL og andre EA Sports-spill.

Update! Jeg kom over denne videoen like etter jeg publiserte bloggen. En teaser fra Red Alert 3. Jeg digger hvordan de er fryktelig selvironiske, og hvordan de klarer å få tak i kjente skuespillere for disse elendige rollene. Sjekk video.



In other news! Canon kom jo nylig ut med informasjon om EOS 5D MKII - sitt nye next-gen kamera/videokamera. Før de gjorde det, ga de ut protoptypkamera hvor det ble laget en liten film. Sjekk den ut. Filmet med speilreflekskamera.

2 kommentarer:

Karoline sa...

Jeg vil ha det nye canon kameraet <3

André Nordstrand sa...

Hehe, jeg har og veeeldig lyst på det. Noen som vil sponse meg? Jeg kan til og med nevne deg i credits-lista når jeg blir berømt!

Legg inn en kommentar