torsdag 18. september 2008

Førhelgssvada


Endelig helg igjen - snart. Det har vært ei lang uke, så derfor tenkte jeg å skjulstarte helgefølelsen litt. Jeg får jo ikke tid til noe blogging i helga, så da jukser man :-) Her er en lett blanding av diverse, rett og slett.

Til lørdag er det bryllupstid for Jørgen og Sandra. De har begge overlevd utdrikkingslagene sine, og håper de hadde fine opplevelser, noe jeg er ganske sikker på at de hadde. Jeg har blitt bedt om å ta litt bilder underveis, og jeg er spent på hvordan det kommer til å gå. Natur og dyr er liksom min greie. Finkledde folk i et større arrangement - ikke akkurat mye erfaring med. Så det blir nok gøy.

Star Wars: The Force Unleashed var et spill jeg hadde gledet meg til lenge. Det hadde enormt potensiale, og tok nytte av fysikk- og reaksjonsmotorer der ute som er cutting edge. Men dessverre så feilet det på den viktigste plassen: gameplay. Kontrollene er klønete, og man føler seg dummere enn man føler seg mektig. Bossfightene er stilige, og selve historien trekker opp. Alt i alt en kjedelig opplevelse - synd.

Men selvsagt så har vi jo noen gullkorn der ute, som for eksempel gjengen i bildet over. Castle Crashers er spillet, laget av samme folka som har laget Alien Hominid. Dette er et Xbox Live Arcade-spill, og er verd å kjøpe. Tegnestilen og humoren er noe spesiell, men alt er i samme stil og er bare gøy å spille - spesielt med en venn eller tre. Hvis du har Xbox 360, så last i det minste ned demoen og prøv det ut.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar