tirsdag 19. august 2008

Tegneserier på mail

takras-mobil

comicsJeg har altså en mailingliste. En liste hvor mottagerne får en samling av tegneserier rett i innboksen sin, hver eneste dag kl 06:30. Så da har du en gylden anledning til å fikse på humøret mens du er på jobb eller hva du enn gjør :-)

Bildet til venstre her er et eksempel på hvordan mailen ser ut. Du må ha støtte for HTML-mail, og de fleste har nok dette. For å melde deg på listen, send meg en mail, så legger jeg deg til. Ikke skriv mailen din som en kommentar til denne, da kan jeg ikke garantere mot spam.

Hver stripe er klikkbar, slik at du kommer til den originale stripa, og du kan se hvor alle er hentet fra.

Det er en fin blanding av norske og engelse. Og har du egne forslag til daglige striper, så send meg en mail da også, så skal jeg se hva jeg kan få til. Det må være daglige, ellers blir det litt pes å få til for meg, da mange benytter seg av "sikkerhetssperrer" som jeg unngår i denne mailen ;-)

Koz og klemz.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar