mandag 18. august 2008

Lange, gode dager

IMG_0180
Stein Magne som DM; pønsker ut et originalt landskap

Utrolig hvor lite tid man plutselig får når man er sykemeldt og ikke er på jobb. Men så tenker jeg litt etter, og ser jo at når jeg har vært på jobb, så er det ikke så mye jeg orker å finne på etterpå. Men nå finner jeg på så mye jeg kan, for å komme ut fra sittestillingen, og prøve å forbedre musklaturen i nakkepartiet.

Problemet er visst at jeg ikke klarer å slappe av. I helga som var hadde jeg en god del pils, og våknet med en fordundrandes klarhet! Stikk motsatt logikk her, altså. Jeg stresser tydeligvis ganske mye, uten at jeg selv er bevisst.

Helga har vært kjempegod mot meg, og jeg har møtt nye mennesker med bare positiv aura, og jeg har kost meg masse og faktisk slappet av. Vanligvis er jeg litt ukomfortabel blandt mange folk, men det føltes som jeg hadde kjent alle lenge. Jeg har dessverre ingen bilder fra helgen, så det får bli med dagens.

IMG_0182 
Bilen, båten og pappa

Jeg hjalp pappa med å få opp båten på land i dag, og vi (han) fikk festa ekkoloddet til slutt. Jeg ville hjelpe, men han følte bare han kunne stole på seg selv, så det ble til med at jeg maste litt, og fikk lov til å holde litt verktøy. Fantastisk. Men jeg tok meg av rygginga og alt med bilen.

IMG_0183 
Skytebanen i Songdalen

Senere tok turen til Songdalen hvor jeg må skyte inn rifla for året. Det er min som ligger der, og jeg tok en pause fordi ledningen til skjermen foran meg falt ut, og oppstarten tok mellom 5 og 10 minutt. Ellers var jeg ganske misfornøyd med meg selv. Alle skudd havnet oppe til høyre (samlet riktignok), så enten er det veldig skeivt satt på sikte, eller så er jeg bare så dårlig. Jeg tar med skytestøtte neste gang, så får vi se.

IMG_0184
Til slutt beach volley på Torridalen skole

Helt til sist ble det volleyball, litt på sparket for meg. 3 mot 4 ble lagene, og jeg var på 3er-laget hver gang. Og vant dessverre ikke. Det ble 1-2 det ene settet, og 0-2 det andre, men det var bare så vidt hver gang. Jevne kamper. Thomas i midten og Monica til høyre. To nye i bakgrunnen, og to til utenfor kamera.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar