onsdag 25. juni 2008

En liten redesign av siden

Nå var jeg litt lei av den grønne stilen som var default for Blogger. Jeg har tatt videre bruk av den, men endret fargespekteret, og hacket til mine egne (og ikke fullt så fine) hjørner til blokkene.

eksempel 

Bare de viseste og dummeste forandrer seg aldri.

- Konfusius

Så det, så! Jeg må nok ligge i mellom de der to, og det kan jeg akseptere. Topp-banneret skal nok byttes, det er det liten tvil om. Vet ikke helt hva jeg tenkte der og da, men nå er jeg så lei av å endre på ting at det får bli som det er.

Det er et av problemene med Blogger. Endringer på design er øyeblikkelig - det går ikke å lagre et utkast av design, bare innlegg.

Til alles overraskelse så ble det et kaffetema. Det ble vel enten det - eller noe med data. Data er så oppbrukt (for det er ikke kaffe, neida), så det kunne jeg ikke bruke.

Håper den ser OK ut i andre nettlesere enn Firefox. Jeg har selvsagt vært for lat til å teste :-)

Tilbakemeldinger tas med takk. Inntil neste gang, adjø.

3 kommentarer:

Sarah Emmelin sa...

Den ser bra ut ja :) Var forfriskende. (Mozilla her)

Girl Occupied sa...

Ser bra ut, det eneste jeg har å si er at de øverste bønnene på toppen på sidene har litt dårlige kanter, de er skarpe og litt hvite.

Godt med litt forandring :)

Anonym sa...

skulle ønske det var nøtter og ikke kaffebønner, da kunne jeg sagt "it's a bit, nutty!" xD

subjektivt : likte ikke helt fargene ^^

Objektivt : overall fin følelse (Y)

Legg inn en kommentar