tirsdag 2. desember 2008

Slottsknusere i miniatyr

cc_bear

Working on an exciting project atm,
feedback makes me happy and work work work ;)

- Devaliant

Jeg har vært stor tilhenger av The Behemoth siden de kom med Alien Hominid. Det nyeste flott de har kommet med er Castle Crashers. De kommer med et fantastisk enkelt og avhengighetsskapende gameplay, og den artistiske stilen til Dan Paladin er helt fantastisk.

Aril er også en av de som syns dette, og han tar fan-steget en smule lenger (spesielt siden de offisielle figurene koster over 1000 kr (frakten utgjør halve prisen) å bestille, I tillegg kommer tollavgift) og har laget sine egne figurer av en slags leire/kitt. Ikke nok med det, men han er ganske så god til det, også.

cc_troll cc_skeleton cc_ugla

Jeg smiler når jeg ser disse. De er virkelig lik sine originaler. Trollet ble ganske så søtt. Det neste blir bare å finne usynlige nåler :-)

cc_pets 
En samling av Animal Orbs som man kan få i spillet.

Stå på, Aril! Dette er virkelig bra. Gleder meg til å se framtidige kreasjoner også. For å følge med på Arils verk, kan du sjekke det her. Jeg har også kommet med et lite bidrag til CC-sjangeren:

Group of crashers

3 kommentarer:

Aril sa...

Takk takk.

Jeg trenger dine foto-skills for å rettferdiggjøre dem da, husk kamera i morra hvis du får sjans til å dukke opp på mat og film.

A

Anonym sa...

Kool, er gøy å se folk lage slike ting :D Stå på!

André Nordstrand sa...

Kamera oh yes. Satt med samme tanker, Aril :)

Legg inn en kommentar