torsdag 4. desember 2008

Castle Crashers photoshoot



Etter å ha skrytt av Arils Castle Crashers-kreasjoner, så ble jeg invitert over til pizza og film, pluss et lite hint om å ta med kameraet mitt. Jeg har ikke prøvd å sette opp figurer på denne måten før annet enn mitt forrige bilde av CC, så det var en liten utfordring.

Men det var gøy å se de små figurene på nært hold, for de var - ja, jeg må innrømme - rett og slett skjønne, tenker da spesielt på Animal Orbs som er avbildet ovenfor.


En av sluttkjempene i spillet. Kaotisk kamp.

Jeg fikk vite litt om hva Aril har lært seg underveis, og hvilke utfordringer han har møtt og kommer til å møte på veien. Det største problemet er at massen han jobber med tørket ut. Volumet blir altså mindre, og figurene krymper. Dette er ikke et godt tegn der biter er satt sammen, eller balansepunktet forskyves.

Dette var bare et par av de nye bildene. Flere kommer nok senere i forumet der Aril legger ut om sine nyvinninger.

5 kommentarer:

Aril sa...

Høres ut som om jeg inviterte deg over som takk for skryt :p
Bildene ble veldig bra, mitt kompaktkamera kan aldri få fram annet enn skarpt/uskarpt og blitzhvitt eller kornete mørkt.

Jeg har fått litt ny inspirasjon til å lage noen flere nå ja, blant annet noen av de mer kunstneriske versjonene som finnes på div fan art fora. Etpar eksempler er
Bull Knight
[img]http://i33.tinypic.com/21340ar.png[/img]
Vampire
[img]http://i35.tinypic.com/211vr6d.png[/img]

A

Aril sa...

hmm edit til å vise bilder... eller går det ikke?

A

André Nordstrand sa...

Må bruke html for kommentarer. Vet ikke om det går an å redigere, ser ikke slik ut. Bummer.

Går visst ikke å vise bilder her, nei.
Da blir det sånn:
Bilde 1 og Bilde 2

Aril sa...

Dan Paladin, den visuelle artisten bak Castle Crashers og Alien Hominid HD, har kommentert på tråden med figurene :) Det hjalp å få litt skikkelig fotohjelp! Nå fikk jeg ihvertfall lyst til å lage noen flere

A

Anonym sa...

Those are awesome. CC is one of my fav. games.


-TDG

Legg inn en kommentar