onsdag 19. mars 2008

WoW i sofaen

Etter jeg så en videosnutt på youtube om en som spilte WoW ved hjelp av en Xbox 360 kontroller så fikk jeg bare så utrolig lyst å prøve selv. Jeg får assosiasjoner til Final Fantasy XI som er mitt første MMORPG. Og tanken på å sitte i sofaen å spille er bare for god til å gi glipp på.

You had me at Zug, zug

-Orc female



Så jeg bestilte like godt en trådløs mottaker. Prisen var ikke noe å si på, heller. Den kom i posten i dag. Men jeg har hatt så mye annet å gjøre i dag at jeg ikke har fått testet det ordentlig. Her er uansett en video av meg som spiller og blir eid av et par mobs. Det er ikke lett, men kontrollene er meget intuitive og trenger bare litt tilpassingstid.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tøfft!, Kansje jeg må kjøpe meg en kontroller og otaker bare av denne grunn :P

André Nordstrand sa...

Hehe ikke dumt. Må bare passe på å sette /dnd når man spiller sånn. Jeg har i hvertfall ikke trådløs tastatur.

Legg inn en kommentar