fredag 14. mars 2008

Pakkesendingskrøll



Pakkebehandling er lik null. De kan knuse en massiv stålblokk om de vil.

-LOGIMAN (hw.no forum)

Artig historie dette her. Jeg jobber jo med systemene til Gooba.no, og har derfor mange falske fakturaer som blir liggende som slettet.

Den ene fakturaen fra oktober i fjor har levd sitt eget liv i år. Plutselig den 7. mars får jeg en hentelapp i postkassen min fra Gooba med det gamle fakturanummeret som referanse. Og når jeg skal hente pakken får jeg beskjed om at den ikke er der, men på et annet postkontor.

Jeg sjekke på posten.no hvor i all verden det er. Og ja, den er feilsendt. Dobbeltsjekking av pakkelappen viser feil postnummer.

Det andre er at ordren min ikke inneholder noen produkter i det hele tatt. Bare ikke-eksisterende produkter. Og de veier tydeligvis 4.3 kg... Jeg skal forsøke å plukke den opp i dag på Jokeren. Håper den ikke blir videresendt nok en gang :-P

1 kommentarer:

André Nordstrand sa...

Vel enden på sagaen ble som følger. Pakken dukket opp til slutt hos Joker Gimle. Jeg var der, fikk åpnet pakken, og sett en avfallskvern for matavfall. Typisk amerikansk å ha til sluken i vasken på kjøkken. Sendte den i retur.
Dagen etter fikk jeg melding av ei jeg kjenner som jobber på Joker Justvik. Samme pakken tydeligvis. Så jeg var innom der senere på dagen. Det var ikke samme pakken. Men samme sendingsnummer og referansenummer... Hulletang for belter. Akkurat det jeg trengte... Nei.
Men tydeligvis; posten verifiserer kanskje ikke duplikate sendingsnumre?

Legg inn en kommentar