mandag 14. april 2008

EOS 350D

Bare mitt nye kamera jeg måtte teste ut litt. Jeg har ikke drevet med noen form for fotografering tidligere, men ble nå litt mer enn litt interessert i å ta riktige bilder.

All informasjon man må tenke på når man tar et bilde. Komposisjon, blenderåpning, hvor vid objektivet er, lyssetting og det som er på alle butikkselgeres lepper; iso-verdier... av en eller annen grunn.

tresopp

Mitt første utendørsbilde. Med et lite filter på for "gammel" stil. Vet ikke så mye om noe enda, men syns det ble ganske så fint.

 

bekkefall

Her eksperimenterte jeg litt med iso-verdier. Fant ikke helt ut av lukkertiden ellers, men dette ble litt som ønsket.

 

spøkelset

Hva er vel en tur i skogen uten å ta litt morsomme bilder? Her løper Mariann og skal skremme meg. Til min egen overraskelse holdt jeg kameraet stille nok til å blande sammen bildene i etterkant.

Jeg er så langt meget fornøyd med kameraet. Det er kjapt og jeg føler kvaliteten =)

Gleder meg til videre eksperimentering.

1 kommentarer:

Maria Gina sa...

Ser ut som en fin start dette :) ta masse bilder og legg ut, tenkte jeg skulle begynne med det sammen.

Legg inn en kommentar