tirsdag 30. oktober 2007

Electroworld anno 2007

Konserttid i dag! Men samtidig var det også en elektronikkmesse. Måtte jo selvsagt ta turen dit da vi allerede var tidlig ute. Vi ankom lokalet rundt 17-tida, og konserten begynte først 20:30. God tid :-)

Her er altså standen for spillene. Mest av alt Xbox-spill var presentert her. Og spillene de solgte var marginalt billigere enn ellers i butikk. Guitar Hero II kosta 200 mindre, og det er jo ikke verst bare det. Men ikke nok med det! Master Chief var på besøk (kind of) og inviterte meg inn til visstnok den råeste spillsjappa.

Etterpå var det på tide å hilse på Simpsons-gjengen. De var større enn jeg hadde regnet med. Uheldigvis ble ikke Bart med i bildet, han er egentlig helt til høyre her. På turen hilste jeg på Jack Sparrow. Ganske bra kvalitet på den figuren.

Flere hadde funnet seg veien hit også. Blant annet disse to. Her møtte vi dem i kantina. Og det ironiske her var at kortterminalen til kantina ikke virket. Thumbs up for elektronikkmesse!

Håper de likte maten. Jeg syns den var helt ok. Her har vi Eivind litt opptatt av hvordan det nye Unreal Tournament tar seg ut. Synd at de som spilte var helt udugelige :-P

Om man følte for å ha det litt ekstra moro, kunne man prøve denne tassen. Virket litt skummel, særlig med så mange som så på, så jeg droppet det glatt.

Vi hadde bare ett problem; billetter. De kom aldri i posten. Så fikk ringt Billettservice litt tidligere på dagen, og de skulle kontakte arrangør. Jeg ble oppringt senere hvor de sa at jeg kunne plukke opp billetten ved inngangen.

Problem 2: Hvilken inngang? Bygget var jo enormt. Spurte noen vakter og ble henvist helt ut i den andre enden. Måtte få stempel for å komme inn igjen. Der kunne de ikke hjelpe oss, og ble henvist tilbake der vi kom fra. Men da måtte vi går ut av bygget og tilbake til den inngangen.

Masse surr, men til slutt hadde vi billettene i hånda.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar